فروشگاه آنلاین بیستون مجموعه ای است از مقالات،پروژه ها،تجربیات ودانسته های اینجانب که آنها راباشما به اشتراک گذاشته ،باشد که فرصت بیشتری برای باهم بودن،خندیدن ولذت داشته باشیم.

معمـاری با خـاک


معمـاری با خـاک

تحقیق معماری با خاک شامل فایل word وpdf مشتمل بر 10 صفحه با عکس های مرتبط میباشد.

معماری خاک نیز مانند کالبد انسان از خاک برخواسته و دوباره به خاک برمی گردد. این تجانس باعث سازگاری معماری خاک با سرشت آدمی شده است. کالبدها محل پرورش و اسباب پرورش نفس است و نفوس انسان ها نیز در کالبد طبیعی خود رشد یافته و متعالی می شوند. طبیعت رحم پرورش برای انسان است و معماری نیز به عنوان بخشی از این طبیعت به هم وابسته و پیوسته ، به تناسب خود محل رشد و تعالی و پرورش انسان است. سازگاری بین سرشت آدمی و طبیعت بکر دستمایه تهیه این مقاله است . در این مقاله سعی در تبیین این موضوع از دیدگاه سنتی است . تاثیر نامناسب بر طبیعت سابقه چندانی ندارد و این اخلالگری یک پدیده نسبتا تازه است که به دو عامل مهم مربوط می شود، یکی افزایش جمعیت انسان و دیگری تسلط جمعیت انسان بر طبیعت. در مجادله زیست محیطی جاری در جهان هیچ چیز خطرناکتر از نگاه صرفا علمی به انسان نیست، نگاهی که ارتباط بشر را با ریشه های معنوی وی قطع می کند و وجود یک طبیعت تقدس زدایی شده را مسلم می کند.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 349

ایران،اصفهان

بافروشگاه آنلاین محصولات بیستون خریدی ایمن وراحت راتجربه کنید.همراه باپشتیبانی24ساعته باشماره تماس "09913791602" پست الکترونیکی ما"bisotoon.4kia@gmail.com" آدرس تلگرام"Gandomhoseyni@"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما