فروشگاه آنلاین بیستون مجموعه ای است از مقالات،پروژه ها،تجربیات ودانسته های اینجانب که آنها راباشما به اشتراک گذاشته ،باشد که فرصت بیشتری برای باهم بودن،خندیدن ولذت داشته باشیم.

معيارهاي همسرگزینی


معيارهاي همسرگزینی

تحقیق شامل فایل word و pdf شامل صفحه اول و عنوان ، مقدمه ، کلید واژه، نتیجه گیری و منابع مجموعا در 14 صفحه.

انتخاب همسر مرحله‌اي مهم و سرنوشت‌ساز در تحقق ازدواج موفق محسوب مي‌شود. روند رو به تزايد طلاق در سال‌هاي نخست زندگي مشترك، بيانگر نشانگر نقصان بينش داوطلبان ازدواج در مسايل گوناگون از جمله امور مربوط به انتخاب همسر است.

با توجه به بيان معيارهاي فوق، تمايز بين رويكرد اسلام و رويكرد علوم اجتماعي به مسئله همسان همسري تا حدودي آشكار مي‌شود. متخصصان مسائل خانواده در حوزه‌هاي جامعه‌شناسي و روان‌شناسي معمولاً تأثير منفي انواع گوناگون ناهمساني دو زوج را به عنوان واقعيتي اجتماعي مفروض گرفته و بر‌اين اساس، افراد را به احراز بالاترين سطوح همساني توصيه و تشويق مي‌كنند


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 321

دیدگاه های کاربران (0)

ایران،اصفهان

بافروشگاه آنلاین محصولات بیستون خریدی ایمن وراحت راتجربه کنید.همراه باپشتیبانی24ساعته باشماره تماس "09913791602" پست الکترونیکی ما"bisotoon.4kia@gmail.com" آدرس تلگرام"Gandomhoseyni@"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما